Jednotný vizuální styl (JVS, anglicky Corporate Design) je koncept jednotlivých prvků vizuální prezentace společnosti. Spolu s firemní komunikací, firemní kulturou a produktem je součástí firemní identity (Corporate Identity).

 

Prvky

Mezi jednotlivé prvky JVS patří:

  • Název společnosti,
  • Logo,
  • Firemní tiskoviny (hlavičkové papíry, obálky, vizitky),
  • Propagační tiskoviny (letáky, brožury, katalogy),
  • Malá architektura (nástěnky, navigační systém v areálu firmy),
  • Webové stránky.

 

Postup při tvorbě

Vznik jednotného vizuálního stylu se člení do pěti fází:

  1. Analytická a přípravná fáze
  2. Koncepční a kreativní fáze
  3. Kodifikační fáze
  4. Fáze komunikace
  5. Fáze implementace.

Na vzniku JVS se podílí marketingový manažer, grafik a zadavatel.

 

 

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0Share on Tumblr0Pin on Pinterest0Share on StumbleUpon0Email this to someonePrint this page